Richard III. / William Shakespeare

Kdo chce být králem, musí jednat hned!



jeviště
šířka jeviště min. 10 m
hloubka jeviště od portálu k horizontu min. 8 m
výška 5 m
boční látkové vykrytí
boční vstupy na každé straně jeviště
horizont
nutnost vrtat vruty do podlahy
5x tah, viz plán, označeny LX1–LX5
jeden technik (k dispozici pro práci na place během setupu a dále dosažitelný během představení pro řešení případných technických obtíží)
doba přípravy scény dle prostoru cca 2,5 hodiny

světla
48 stmívaných okruhů
osvětlovací pult
2x stativ minimálně 2 m
1x osvětlovací věž
16x PAR 64 CP62
5x PAR 64 CP61
8x PC 1000 W + 4x klapky
6x PC 2000 W (FOH)
7x profilovací světlo například ETC S4 750 W, 1x 50°, 3x 36°, 3x 26°
dostatečné množství kabelů 230 V různých délek 10 ks 10 m, 10 ks 5 m, 10 ks 2m
odposlech v kabině, přímý pohled na jeviště
jeden osvětlovač plně obeznámený s fungováním místní osvětlovací techniky (k dispozici pro práci na place během setupu od 12.00 a dále dle domluvy dosažitelný během představení pro řešení případných technických potíží)
doba přípravy světel dle prostoru je cca 5 hodin

zvuk
kvalitní PA systém s rovnoměrným vykrytím odpovídající prostoru (noname aparatury nejsou přípustné)
mixpult s plnými možnostmi routingu, parametrickým EQ, kompresí, delay výstupních signálů a základními FX

vstup 4x jack 6,3 mm (ze zvukové karty RME)
jeden technik plně obeznámený s fungováním zvukové aparatury a elektrickým jištěním (k dispozici pro práci na place během setupu a dále dle domluvy dosažitelný během představení pro řešení případných technických potíží)

pro vnitřní akce
přímý pohled na jeviště, preferujeme livepost nebo kabinu bez skla, je nutný kvalitní odposlech v kabině se sběrem umístěným před linií PA
v případě sálů nad 300 návštěvníků a v prostorách se špatnou akustikou platí zpravidla podmínky přizvučení jako pro venkovní akce

pro venkovní akce
livepost pro zvukaře s přímým výhledem na jeviště, ideálně na středu a krytý proti slunci/dešti
při publiku nad 200 návštěvníků (a dle akustiky prostoru/lokace) je vhodné zajistit sběrové mikrofony (min 6 ks kvalitních kondenzátorových mikrofonů) nebo mikroporty (Sennheiser, AKG nebo Shure s kvalitním kond. omnidir. mikrofonem typu DPA 406x nebo podobným)
volbu mezi sběrovými mikrofony/porty je třeba předem konzultovat s naším zvukařem
zavěšený kvalitní Line Array PA systém + Subwoofery, pokud tento není a je lineární PA
je nutné zajistit patřičný počet delay reproduktorů o dostatečném výkonu zavěšených v pravidelných rozestupech po stranách publika, nad ním nebo případně umístěných na stativech (dle počtu návštěvníků cca: nad 200 = 2 ks, nad 400 = 4 ks atd.)

doba přípravy zvuku dle prostoru cca 2–3 hodiny


další požadavky

uzamykatelné šatny pro 7 herců a 4 herečky s odpovídajícím počtem stolků se zrcadly, sprchou, WC, vybavené štendry
šatny musí mít rychlý přístup na jeviště
uzamykatelná místnost pro technický personál (8 osob)
přístup do rekvizitárny s teplou vodou a rychlovarnou konvicí
1x stůl na rekvizity
v případě vícedenního účinkování přístup k pračce, žehličce a žehlícímu prknu
odposlech z jeviště do šaten
možnost komunikace mezi inspicientem a kabinou osvětlovačů a zvukařů, inspicientem a hereckými šatnami
v šatnách musí být po celou dobu stavby, přípravy a samotného představení dostatečné množství balené neperlivé i perlivé vody
možnost parkování autodopravy

harmonogram
12.00–12.30 vykládání
12.00–14.00 stavba
12.00–18.00 stavba a focus světel, příprava livepostu a nazvučení, příprava kostýmů
16.00–18.00 příprava rekvizit
19.00–21.30 představení
21.30–23.00 bourání a nakládání