Guilt? / Daniel Majling

Before you say something, try to imagine it...



jeviště
šířka min. 10 m
hloubka min. 8 m
výška 5 m
boční látkové vykrytí
boční vstupy na každé straně jeviště
horizont (za horizontem musí zůstat průchod pro herce min. 1 m)
nutnost vrtat vruty do podlahy
naladěné pianino s kolečky nebo podvozkem
4x tah, viz plán, označeny LX1–LX4
opona roztahující se do bočních stran
jeden technik (k dispozici pro práci na place během setupu a dále dosažitelný během představení
pro řešení případných technických obtíží)

doba přípravy scény dle prostoru je cca 2,5 hodiny

světla
48 stmívaných okruhů
osvětlovací pult
7x stativ minimálně 2,5 m
8x PAR 64 CP62
6x profilovací světlo například ETC S4 750 W 50°
2x profilovací světlo například ETC S4 750 W 26°
dostatečné množství kabelů 230 V různých délek – 10 ks 10 m, 10 ks 5 m, 10 ks 2 m
kabel Cat6 z jeviště do osvětlovací kabiny
odposlech v kabině, přímý pohled na jeviště
jeden osvětlovač plně obeznámený s fungováním místní osvětlovací techniky (k dispozici pro práci
na place během setupu od 12.00 a dále dle domluvy dosažitelný během představení pro
řešení případných technických potíží)

doba přípravy světel dle prostoru je cca 5 hodin

zvuk
kvalitní PA systém s rovnoměrným vykrytím odpovídající prostoru
(noname aparatury nejsou přípustné)
mixpult s plnými možnostmi routingu, parametrickým EQ, kompresí a základními FX
vstup 4x jack 6,3 mm (ze zvukové karty RME)
2x repro na horizontu jeviště
1x efekt repro v levém portálu
1x bezdrátový mikrofon v nerušeném pásmu s nabitými bateriemi (preferujeme Sennheiser,
AKG nebo Shure)

1x bezdrát pro el-akust kytaru (beltpack + kabel jack 6,3)
jeden technik plně obeznámený s fungováním zvukové aparatury a elektrickým jištěním (k
dispozici pro práci na place během setupu a dále dle domluvy dosažitelný během představení
pro řešení případných technických potíží)

pro vnitřní akce
přímý pohled na jeviště, preferujeme livepost nebo kabinu bez skla, případně odposlech v
kabině se sběrem umístěným před linií PA

v případě sálů nad 300 návštěvníků a v prostorách se špatnou akustikou platí zpravidla
podmínky přizvučení jako pro venkovní akce

pro venkovní akce
livepost pro zvukaře s přímým výhledem na jeviště, ideálně na středu a krytý proti slunci/dešti
při publiku nad 200 návštěvníků (a dle akustiky prostoru/lokace) je vhodné zajistit sběrové
mikrofony (min 6 ks kvalitních kondenzátorových mikrofonů) nebo mikroporty (Sennheiser,
AKG nebo Shure s kvalitním kond. omnidir. mikrofonem typu DPA 406x nebo podobným)

volbu mezi sběrovými mikrofony/porty je třeba předem konzultovat s naším zvukařem

dle situace patřičný počet delay reproduktorů o dostatečném výkonu zavěšených v
pravidelných rozestupech po stranách publika, nad ním nebo případně umístěných na
stativech (dle počtu návštěvníků cca: nad 200 = 2 ks, nad 400 = 4 ks atd.)

doba přípravy zvuku dle prostoru cca 2–3 hodiny



další požadavky
uzamykatelné šatny pro 9 herců a 5 hereček s odpovídajícím počtem stolků se zrcadly,
sprchou, WC a vybaveny štendry

šatny musí mít rychlý přístup na jeviště

uzamykatelná místnost pro technický personál (8 osob)

přístup do rekvizitárny s teplou vodou a rychlovarnou konvicí

2x stůl na rekvizity

odposlech z jeviště do šaten

možnost komunikace mezi inspicientem a kabinou osvětlovačů a zvukařů, inspicientem a
hereckými šatnami

v šatnách musí být po celou dobu stavby, přípravy a samotného představení dostatečné
množství balené neperlivé vody

možnost parkování autodopravy

harmonogram
12.00–12.30 vykládání
12.30–14.30 stavba
13.00–18.30 stavba a focus světel, příprava livepostu a nazvučení, příprava kostýmů
16.30–18.30 příprava rekvizit
19.00–21.30 představení
21.30–23.00 bourání a nakládání