Jana Mazurová
náměstkyně pro obchod a marketing
nar. 18. 5. 1961
V roce 1981 maturovala na Střední průmyslové škole v Čimelicích v oboru produkce,
v roce 1992 absolvovala obor produkce na FAMU.
1981–1986 / Česká televize, hudební vysílání – asistent výroby, skript
1986–1990 / Supraphon, odbor video – produkční
1990–2016 / OSVČ, agenturní činnost v oblasti kultury – klasická hudba, audiovize
Práce v hudebním vysílání České televize položila základy jejímu budoucímu profesnímu směřování.
Po ukončení spolupráce s Českou televizí a vydavatelstvím Supraphon využila možnosti svobodného podnikání k vytváření svých projektů v oblasti kultury formou agenturní spolupráce s významnými osobnostmi klasické hudby nebo na poli audiovize.
V tomto období realizovala jako producent pro Českou televizi dokumentární cykly Evropané, Cesty za operou, Povídání o opeře a další samostatné dokumentární projekty.
Na poli klasické hudby poskytovala zastoupení českým operním pěvcům a dirigentům, je spoluproducentem řady nahrávek a pořadatelem koncertů.
V roce 2006 částečně změnila zaměření činnosti a své zkušenosti zúročila v práci pro Skupinu ČEZ.
Souběžně s tím dokončovala projekty z oblasti kultury.
V roce 2017 přijala nabídku ředitele Jihočeského divadla Lukáše Průdka a stala se vedoucí marketingu a obchodu v této respektované kulturní instituci.
Od 1. ledna 2024 je v Dejvickém divadle na pozici náměstka pro obchod a marketing.