Fifty / Petr Zelenka

Nerealizované trojky, zrušené grupáče



JEVIŠTĚ
– šířka jeviště min. 8 m
– hloubka jeviště min. 8 m
– výška 5 m
– boční látkové vykrytí
– boční vstupy na každé straně jeviště
– horizont (za horizontem musí zůstat průchod pro herce min. 1 m)
– nutnost vrtat vruty do podlahy
– 5x tah, viz plán, označeno LX1 – LX5
– opona roztahující se do bočních stran

– jeden technik k dispozici pro práci na place během setupu a dále dosažitelný během představení
pro řešení případných technických obtíží

doba přípravy scény dle prostoru je cca 2,5 hodiny

SVĚTLA
– 48 stmívaných okruhů
– osvětlovací pult
– 6x stativ minimálně 2,5 m
– 3x PAR 64 CP62
– 6x profilovací světlo, například ETC S4 750 W 50°
– 1x PC 650 W
– 15x podlahová zásuvka, případně externí dimmer
– dostatečné množství kabelů 230 V různých délek – 10 ks 10m, 10ks 5m, 10ks 2m
– odposlech v kabině, přímý pohled na jeviště

– jeden osvětlovač plně obeznámený s fungováním místní osvětlovací techniky k dispozici pro práci
na place během setupu od 12.00 a dále dle domluvy dosažitelný během představení pro
řešení případných technických potíží

doba přípravy světel dle prostoru je cca 5 hodin

PROJEKCE
– jeden projekční technik (k dispozici pro práci na place během setupu a dále dosažitelný během
představení pro řešení případných technických obtíží)

doba přípravy cca 2 hodiny




ZVUK
– PA systém rovnoměrně pokrývající celé hlediště akustickým tlakem min. 90 dB
– 2x repro na horizontu jeviště
– připojení dvou aktivních reproduktorů na jevišti (2x XLR + 230 V) – L a P portál
– připojení mikrofonu, jeviště (XLR + 48 V) – P portál
– mixpult 7x IN / 6x OUT
– live post, případně zvukařská kabina s přímým poslechem a výhledem na jeviště
– INPUT LIST OUTPUT LIST
– RME 1 – TRS MAIN L
– RME 2 MAIN R
– RME 3 HORIZONT L
– RME 4 HORIZONT R
– RME 5 R pod palandou – Yamaha MS 101 – TRS + 230 V
– RME 6 L větrací mřížka – Yamaha MS 101 – TRS + 230 V
– mikrofon – sběr palanda

– PA, horizontové bedny, mixážní pult, jakožto i veškeré funkční propojení poskytuje
pořadatel
– tyto budou funkční, pocházející z dílen renomovaných výrobců, poskytující čistý
nerušený zvuk odpovídající velikosti prostoru a profesionálním standardům 21. století
– tyto budou při příjezdu techniky DD již nainstalovány na odpovídajících pozicích a připraveny k
okamžitému použití (pokud to z předvídatelných okolností není možné, pak pořadatel
kontaktuje zvukaře DD, případně vedoucího UTP, aby tuto záležitost vyřešili)

– jeden technik plně obeznámený s fungováním zvukové aparatury (a elektrickým jištěním) k
dispozici pro práci na place během setupu a dále dle domluvy dosažitelný během představení
pro řešení případných technických potíží

příprava představení zabere 2 hodiny, a to za účasti zvukaře delegovaného pořadatelem
nejpozději 4 hodiny před začátkem představení

DALŠÍ POŽADAVKY
– uzamykatelné šatny pro 4 herce a 5 hereček s odpovídajícím počtem stolků se zrcadly,
sprchou, WC, vybavené štendry
– šatny musí mít rychlý přístup na jeviště
– uzamykatelná místnost pro technický personál (8 osob)
– přístup do rekvizitárny s teplou vodou a rychlovarnou konvicí
– 2x stůl na rekvizity.
– odposlech z jeviště do šaten
– možnost komunikace mezi inspicientem a kabinou osvětlovačů a zvukařů, inspicientem a
hereckými šatnami
– v šatnách musí být po celou dobu stavby, přípravy a samotného představení dostatečné
množství balené neperlivé vody
– možnost parkování autodopravy

HARMONOGRAM
12.00–12.30 vykládání
12.30–14.30 stavba
13.00–18.30 stavba a focus světel, příprava livepostu a nazvučení, příprava kostýmů
16.30–18.30 příprava rekvizit
19.00–21.30 představení
21.30–23.00 bourání a nakládání


KONTAKTY
Radek Patzel +420 776 323 790, radek.patzel@dejvickedivadlo.cz / šéf techniky
Ječmen +420 777 818 524 / světla
Ondřej Dědeček +420 777 929 095, zvukdd@gmail.com / zvuk